Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek i osób fizycznych:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
Prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych
Przygotowanie lub modyfikacja zakładowego planu kont - dostosowanego do potrzeb klienta
Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych
Prowadzanie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT
Ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
Ustalanie wysokości należnego i naliczonego podatku VAT
Sporządzanie na podstawie ksiąg i rejestrów, według
wzorów określonych przepisami, deklaracji podatkowych oraz
przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego
Reprezentowanie naszego Klienta w w/w urzędach w zakresie naszego umocowania
Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
Sporządzanie planów amortyzacji
Sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do ksiąg
Zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i
rachunkowym wraz ze sporządzeniem bilansu, rachunku zysków i
strat oraz informacji dodatkowej według obowiązujących przepisów
Sporządzanie wszelkich deklaracji podatkowych: CIT, PIT, VAT, VAT-UE i innych
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych i
zestawienia zmian w kapitale dla jednostek zobligowanych do ich
przygotowania
Sporządzanie przelewów dotyczących należności publiczno-prawnych (ZUS, US)